Wszystkie rowery elektryczne dostępne na rynku na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo. Warto jednak wyraźnie zaznaczyć, że poszczególne modele mogą znacząco różnić się między sobą. Producenci praktycznie co roku udoskonalają swoje napędy, dlatego też warto być na bieżąco z najnowszymi trendami i dowiedzieć się o nich nieco więcej.
Silniki montowane w przedniej piaście
W Polsce bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się rowery elektryczne Kraków z silnikami montowanymi bezpośrednio w przedniej piaście. Rozwiązanie tego typu jest najlepszym wyborem dla tych osób, które poszukują niezawodnego roweru miejskiego. Przedni napęd idealnie zaprojektowany jest właśnie do jazdy w typowej przestrzeni miejskiej.
Największą zaletą takiego rozwiązania jest przystępna cena oraz to, że budowa roweru jest bardzo prosta. Silnik ulokowany z przodu jest w stanie zapewnić dobre rozłożenie masy. Godne uwagi są przede wszystkim te rowery, które baterie mają zamontowane z tyłu na bagażniku.
Silnik zamontowany bezpośrednio z przodu pozostawia także pełną funkcjonalność tylnej piaście. Dzięki takiemu rozwiązaniu producenci są w stanie zamontować praktycznie każdy rodzaj przerzutek. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać nawet z dobrodziejstwa wewnętrznej przerzutki zintegrowanej.
Silnik montowany w tylnej piaście
Rowery elektryczne Kraków z silnikiem zamontowanym w tylnej piaście doskonale sprawdzi się na bezdrożach. Tylny napęd jak powszechnie wiadomo generuje większe obciążenie tyłu roweru elektrycznego Kraków, dzięki czemu można liczyć na lepszą trakcję. Tego typu rozwiązanie bardzo dobrze sprawdzi się przede wszystkim w przypadku jazdy po mokrej nawierzchni.
Dzięki silnikowi zamontowanemu z tyłu znacząco ogranicza się ryzyko poślizgu. Tylny napęd zapewnia także typowo sportowy charakter, dzięki czemu rower prezentuje się bardzo okazale.
Idealny kompromis
Idealnym kompromisem pomiędzy powyżej opisanymi rozwiązaniami jest silnik montowany centralnie. Tego typu rozwiązanie oferuje najwięcej korzyści. Kluczowe jest tutaj idealnie rozłożenie masy i możliwość zastosowanie dowolnego osprzętu nie tylko do tylnego, ale również i przedniego koła.
Silnik montowany centralnie zapewnia bardzo płynną jazdę, a co najważniejsze działanie samego silnika jest odczuwalne w minimalnym stopniu. Z praktycznego punktu widzenia jedyną wadą takiego rozwiązania jest wyższe obciążenie łańcucha. Niezbędne jest także zamontowanie specjalnej ramy o charakterystycznej budowie. Wadą może okazać się także wyższa cena samego roweru elektrycznego.
Więcej informacji znajdziesz na stronie https://agasport.com.pl/elektryczne-cat-96 rowery elektryczne Kraków.